حمایت قاطع حسن نجاری (مختار) از کاندیدای جوان و انقلابی، علیرضا جاویدعربشاهی

به منظور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب و تشکیل مجلسی انقلابی به کاندیدای جوان ،شجاع و انقلابی و ضد فساد جناب آقای علیرضا جاوید عربشاهی رای می دهیم .

حمایت قاطع حسن نجاری (مختار) از کاندیدای جوان و انقلابی، علیرضا جاویدعربشاهی

بسمه تعالی
 
شرکت در انتخابات یک تکلیف است
انتخاب فرد اصلح تکلیفی بزرگتر

مردم آگاه شهرستانهای #گناباد و #بجستان

اگر از وضع موجود  اقتصادی ناراحت هستیم و اگر اوضاع نابسامان عدالت اجتماعی و شکاف طبقاتی را ناشی از عملکرد طائفه ای و عملکرد افرادی با کارنامه مبهم و تاریک در فضای سیاسی گناباد و بجستان می دانیم ،اگر از عملکرد و سیطره گروهی خاص با قدرت بلامنازع اقتصادی وسیاسی در گناباد ناراحت هستید؛راه آن "نه" گفتن به جریانی است که با تمام قدرت به خاطر حفظ وضع موجود در تلاش برای معرفی کاندیدای خود بعنوان کاندیدای "با کارنامه " به شما مردم است .
تنها راه نجات و گذر از حلقه های قدرت و ثروت شهرستان ،"#رای"به کاندیدایی است که متعلق و وام دار این گروه نباشد .

به منظور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب و تشکیل مجلسی انقلابی به کاندیدای جوان ،شجاع و انقلابی و ضد فساد جناب آقای #علیرضا_جاویدعربشاهی رای می دهیم .

با رای آگاهانه مردم  شهرستانهای #گناباد و #بجستان؛ علاوه بر اینکه شهرستان را از حالت تک حزبی مطلق خارج می کنیم؛ به مجلس انقلابی و عدالت محور که به واقع مدافع حقوق مردم و #محرومین و #مستضعفین باشد ؛کمک خواهیم کرد. 

اینجانب به جهت تکلیف شرعی و انقلابی و اعتقاد به نصرت الهی و اعتماد به توانایی علمی و سیاسی و همت جهادی جناب آقای #علیرضا_جاویدعربشاهی ؛ حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام داشته و همه باهم برای امتداد مکتب شهید سلیمانی؛ از ایشان حمایت می کنیم.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

حسن نجاری (حسن مختار)
بهمن ماه ۱۳۹۸

دیدگاه ها